Загальна інформація

Згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України та Наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України на базі Вищого навчального закладу «Херсонський державний морський інститут», який ліквідується, створено новий вищий навчальний заклад Херсона - Херсонська державна морська академія (ХДМА).

далі >>>

До вирішення конфліктів у колективі готові!

  У Херсонській державній морській академії велика увага приділяється не тільки професійним компетентностям курсантів, але й загальним – необхідним для повсякденного життя. Одна з них – конфліктологічна, вкрай необхідна майбутнім морським фахівцям, як у побуті, так і на роботі, адже офіцер має вміти ефективно вирішувати конфлікти в екіпажі, бути обізнаним із сучасними технологіями конфліктології.

  Саме із цією метою 16–17 жовтня 2017 року  в Херсонській державній морській академії відбувся тренінг «Медіація – посередництво у конфліктах. Базові навички медіатора» для лідерів студентського самоврядування Херсонської державної морської академії та Морського коледжу ХДМА. Захід підготовлено і проведено спеціалістами психологічної служби відділу виховної роботи ХДМА практичним психологом Соцькою Марією Володимирівною та соціальним педагогом Мірзе Світланою Валеріївною.

  У ході тренінгу курсанти мали змогу отримати багато цікавої і корисної інформації щодо конфліктних ситуацій та причин їх виникнення, механізмів формування упереджень і ескалації конфліктів. Вони оволоділи навичками ефективної комунікації та активного слухання, ознайомились із досвідом роботи досвідчених медіаторів при перегляді навчальних фільмів.

  Наприкінці другого дня всі учасники спробували себе в ролі медіатора у конкретній конфліктній ситуації та отримали оцінку своєї роботи від товаришів і запрошених гостей – професійних медіаторів.

  Тренінг закінчився урочистим врученням сертифікатів, які підтверджують успішне проходження навчального курсу і право застосовувати освоєні практики при вирішенні конфліктів у колективі.

  Поділитися своїм досвідом з іншими курсантами, застосувати набуті навички учасники тренінгу зможуть у центрі «Порозуміння», який організовано в ХДМА. До цього центру можуть звертатися всі курсанти, які хочуть отримати допомогу у вирішенні конфліктів методом медіації.